onsdag 9 september 2009

Uppdatering

Är verkligen ledsen att jag inte hinner uppdatera här tillräckligt ofta. Har så mycket jag skulle vilja skriva om debatten i går - det är ju inte den enklaste formen, man hinner ju inte direkt utveckla vad man tänker och jag är ju inget tv-tyckar-proffs...

Till skillnad från min meddebattör Alex Schulman, som för övrigt var mycket trevlig, har jag ju ett heltidsjobb utöver min blogg... Han får betalt för att blogga! Och gör inte mycket annat, mer än hänger med sin fru och sin söta dotter och försöker skriva en ny roman...

Jag återkommer till själva debatten, men kan bara kort konstatera att programmet är en halvtimme - inte mycket hinner man med där. Men efteråt hade vi, alla inbjudna debattörer (Martin Halldin, Maria Abrahamsson, Erik Hörstadius, Alex, jag och förstås Ragnar the star), mycket givande samtal om både det ena och det andra i hotellbaren över ett glas vin.

Jag kom faktiskt inte i säng förrän halv ett i natt, satt på slutet och diskuterat biologi och fria val med Erik... Och det ni, det kan ta tid ;-)

1 kommentar:

Rickard sa...

Det nattliga samtalet skulle jag gärna deltagit i :-)