torsdag 12 februari 2009

Min senaste krönika!

Jag var ju bara tvungen att utveckla mina tankar om TV4-programmet Familjen Annorlunda i min VLT-krönika...


"Ursäkta, hur svårt kan det vara att sätta på några barn kläder? Har man inte lärt sig det efter första barnet, borde man åtminstone kunna det efter tio, kan man tycka...
Ännu värre var det med trillingfamiljen. Där sitter båda och beklagar sig över hur jobbigt det är att hämta trillingarna på dagis (kan verkligan förstå det!). Mamman erkände att hon längtade till makens hämtningsdagar då hon fick sitta kvar på jobbet. Och hur delade de då på dessa jobbiga hämtningar? Jo, hon tog fyra dagar i veckan och han en.
"

Läs hela krönikan!

2 kommentarer:

Christina sa...

Men va kul har boken kommit?!?!? Måste skaffa mig ett ex. Spännande! Lycka till med allt nu ni två.
Kram C

Rebecka Edgren Aldén sa...

Hej Christina! Nej, inte än. Fast vi har varsitt ex, jag och Tinni. Den kommer till affärerna 10 mars.

Ha det jättebra! Försöker hålla mig uppdaterad på er red-blogg om hur livet på FL går.

Kram!